Snapchat med Belle ♡

 
 
 
 
Dessa är två tre månader gamla bilder som får mig att längta tillbaka till när jag hade fransförlängning, men nej, mina egna fransar mår inte bra av det. En annan grej är att jag ofta fick ont i ögonen, de tårades och sedan sved det med fransförlängningen, så det kommer inte bli något jag gör till vardags! Tror inte ens att jag kommer att fixa fransarna inför Barcelona.
 
 
Har jag berättat om det by the way? Jag åker till Barc elona om två veckor, den 24 augusti. Min kusin cecci bor där och nu hyr hon och hennes pojkvän ett hus där! Ska bli så himla mysigt och kul! Skönt att komma till värmen just som höstens första tecken börjar visa sig.
 
 
Nu är jag långt ifrån medelhavet närmare bestämt på Östermalm i Stockholm på kontoret. Jag vaknade och kände mig pyttelite förkyld så jag har sett till att preparera rejält och köpte citron och ginger shot.
 
 
(null)