en mysig kväll med familjen ♡

Hello!
 
Jag gjorde pass igår, och jag blev så sjukt nöjd med passfotot faktiskt! Ska visa er när det kommer *teaser* ^^, 
 
 
Efter gick vi ut och åt, jag, mamma och min lillasyster. Blev pasta på Nove Italiano, Rörstrandsgatan.  Det var så otroligt gott men lite snålt med pasta, jag vart typ inte mätt. De får öka sina portioner något tycker jag :p
 
Sedan gick vi ner till Karlbergs strand och gick ut lite i vattnet som var supervarmt fast klockan var 20:30! Och det var många där som nattbadade. Hade jag haft bikini under klänningen hade jag också gjort det. Så härligt!
 
Here are some picks tagna av min lillasyster ♡
 
(null)
 
(null)
 
Jag och mamma ♡
 
 
mammas Frutto di Mare
 
Min goda linguine med gambasräkor
 
lillasyster Julias oxfilepasta med svamp och tryffelsås
 
capuccino efter maten
 
 
pannacotta med jordgubbskräm till efterrätt
 
 
(null)
golden hour
 
 
 
 
(null)
 
Julia ♡
 
 
(null)
 
 
(null)
 
 
(null)
♡ vattnet
 
(null)
 
(null)
 
 
(null)
 
The End ♡